galet

det är sjukt hur en person kan vara så iskall och okänslig, hur man kan tycka så synd om sig själv fast man vänt upp och ner på en annans värld! det är verkligen sinnesjukt vilka idioter till människor det finns :) sånna slipper jag hellre.

Men nog om tråkigheter! ännu en gång blivit matchad med en ny familj, o denna gång ska jag inte hoppas på för mycket, men det verkar helt okej! ligger i newport, är 3 tjejer är ledig kvällar och helger :) ja det låter rätt bra, får se hur samtalet går :) ska ringa culturalcare imorgon o fråga dom lite saker! nu kanske man kan vara lycklig för stunden igen! :))

Imorgon är det jobb som gäller sen utgång, onzda. är ju ledig på torsdag så det blir nog perfekt :) lite stressigt imorgon när jag slutar bara! men får snabba mig på lite. älsklingar imorgon ses vi! som jag saknat er på bara några dar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0