you are my sweetest dawnfall

hur svårt är det egentligen inte att beskriva en känsla? ja vet inte om ja har tusen känslor inom mig just nu eller om det bara är helt tomt, kan säga att så arg som jag är just nu har jag nog aldrig vart i hela mitt liv.. Aldrig mött en människa som kan förändra så mycket..

Men på tal om ingenting så är ja i krokek just nu, rätt skönt :) bortsett från att det inte finns en enda matbit i kylen, men det är lungt, ingen har väl dött av lite hunger inte? Väntar på att Moa ska svara, ska hon svara? hon lär va trött fyllot! Ja vill iaf göra nått, min enda lediga dag på en och en halv vecka! sen äre Danmark som gäller..


söt bild, inte några år gammal inte! :)

jag saknar verkligen min bästa vän så sjukt jävla mycket, finns ingen person som jag delar så mycket med, känns helt sjukt att aldrig bara kunna ringa o säga: ja kommer till dig nu gumman eller ska vi hitta på nått i helgen.. Det finns telefon men vad är telefon jämt emot att prata med ett vackert ansikte? ingenting.. ja behöver verkligen min bästa vän och det kommer ju inte bli lättare.. usch, kom hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0