ÄLSKA VÄDRET

och glida runt i min/mammas gula pärla, som ja förut hatade, min nu älskar :) men ska säga er att bensin är inte billigt! har nog redan tankat för 600 kr på en vecka, men det är häärligt o glida runt så det äre värt.

Vart ute på landet idag med Jossan, var super mysigt! men säger bara akta er för solen! ja trodde inte ja behövde smörja in mig, men satan va röd ja är idag! o rödare ska ja bli imorgon på Soffes landställe :))

Ja, allt börjar väl ändå kännas lite bättre nu, förutom en sak.. men ska en sak överväga allt då? Ja har fått mitt präliminära datum till USA 24:e augusti, det är nu ja börjar fatta att ja faktiskt ska åka.. Ska njuta av den här sommaren nu, o jobbet, behöver varenda öre! :) imorgon är det restaurang som gäller med tjejerna, sen sitta på en mysig uteservering! sånt tycker ja om, och i augusti blir det Göteborg! :)
nej nu ska ja vänta på att en bil kommer hem så ja kan dra mig till alle o bada, sen ikväll en sväng till trädgårn :) mysigt,, det är verkligen skönt o vara ledig ibland, o välbehövligt!

ÄLSKA VÄDRET!!! trots att ja är röd som en kräfta :)


om ja tycker om den här tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0