BYE BYE

mina vänner verkar visst få panik på mig, SÅ NU BLIR JAG TVINGAD ATT UPPDATERA BLOGGJÄVELN! men jag har ingenting emot de :) va länge sen jag skrev av mig lite!

Är nervös, aa nervös som fan skulle jag nog säga, idag bär det av! aj min mage
Det kommer bli bra det här, tänk positivt! då ska det gå

Sen är skolan över, helt jävla över :D jag är även överlycklig, höhö
SÅ FORT JAG KOMMER HEM! då drar det igång, då kör vi!!

Studentveckan, japp! härligt. Inte lika härligt att det ska regna typ hela veckan, samt utpsringsdan! regnar det då, allså då tjuter jag! eller så skiter jag i o ta studenten :) neee!!!! säger som Linn sa, tur att jag var med så jävla mycket på förra åretsvecka om den här ska bli skit..


NUNUNUNUNU, nuuuuu bär det av! jag somnar snart av trötthet och nervusitet! FOLK NI ANAR INTE! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna dig i skolan :((((((((

2009-06-05 @ 19:56:22
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0