det är tomt

är det konstigt om man känner sig helt tom eller? efter en hel vecka av ren lycka, glädje och kärlek så är det bara över och nu står man här med ingenting helt ensam.. Inget går som jag vill o känns som jag inte har någon riktigt framtid, vet inte vad jag vill med mitt liv, ja trodde allt skulle bli så bra men det blev inte riktigt som tänkt..

Men hallå jag har väl hela livet på mig eller? hela livet.. 19 år och hela livet återstår! jag ska ta en dag i daget, ja ska klara det här. ja ska här ifrån o sen kommer ja aldrig tillbaka..

Nu bjuder ja på lite glädje bilder :) för det är ni värda efter o ha läst min dåliga blogg.









nästa vecka ska det bli en massa sol, ja ska njuta då, och jobba!
komma på andra tankar, planera upp en ny framtid med nya möjligheter och vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0