HEJHOPP BLOGGJÄVEL

någon verkar blivit lite intresserad av min blogg? statistiken ökar av någon konstig anledning, hur har människor tid o sitta vid datorn en sådan fin sommar :) oj vilken ironi, är ju typ de enda ja gör.. + jobbar

Ja är trött på att jobba, men jag behöver pengar vart enda öre till min blivande framtid! :) ja behöver även pengar till GBG resan som håller på att planeras för fulla muggar, den kommer antagligen beges ihop med fellan, jessi & amme! dream team? ville ha med lite mer av er brudar, men tur att ingen av oss är ledig samtidigt då! aa rätt typiskt..

Det ska här ska bli en underbar sommar ja har besämt de, fast ja redan vet att det kommer komma en jävla massa hiner på vägen, men man måste leva vidare, man lever bara en gång! ja ska fan börja leva i livet, o inte planera o tänka så jävla mycket, för när man väl är lycklig kan man väl åtminstone försöka behålla de ett tag.

Ps. stan var stängt idag, ingen shopping för mig! ska ta det på tisdag :) min lediga dag, eller waait! kanske väntar till lönen..


haha muppklass alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0