If I could turn back time..

oh vad jag är trött, borde gå o lägga mig, men hej ja ska de snart!'
vilken dag, alla har vart sjukt bakis men jag har mått bra :) skönt! blev bio ikväll med moa o gänget, "go to hell" eller va fan hette den? skräckis iaf! inte så sevärd, men läskig! gömde mig bakom antons axel o skrek till lite då o då! men det är iaf trevligt o bara hitta på nått sisådär :) nu jobbar ja sön-mån sen är ja ledig 3 dagar! ska du ge mig lite sol då kanske gud? jag är blek som om vi vore i mitten utav december..

Ont i magen ha ja med, som en stor klump, what? konstigt när ja drack 5 glas med vatten från en damm?? fan va klantigt! så har ja magsjuka imorgon så vet ni varför, usch vill bara spy när ja tänker på vad jag egentligen drack! :) haha

ne nu ska ja sova, på riktigt! aa på riktigt... imorgon blire chillidill innan jobbet och Sofia Lawergren ja saknar dig himlans mycket nu o det var alldeles för länge sen vi sågs! det måste bli bättring <3


lite sol imorgon tack! tack som fan för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0