jag vill leva, leva livet

kan inte sova, är inte trött, måste sova om ja ska orka upp imorgon.

jag vill bli brun, förstår inte? är världsblek är typ läskigt, riktigt fult iaf!
förra året var nog de brunaste året? haha hela sommaren i spanien och bulgarien, då var man ju inte lite brun hela tiden, hoppas solen hålleri sig imorgon, för ja ska brumma ut till krokek riktigt tidigt o sola med mina tjejer :)


lite brun kanske man kan bli imorgon? o på tal om ingenting, ja har nog världens fulaste tatuering, på riktigt alltså! vem låter en göra en tatuering när man är 16 år? ja tänkte ju inte med nånting då, ville ju bara göra nått häftigt! o då var jag riktigt stolt kan ja lova, det kunde ju inte bli snyggare liksom, men idag.. då undrar ja va fan ja tänkte med? minns ja inte själv vad jag heter liksom?? hallå nathalie och en stjärna.. aja nu sitter den där livet ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0