Midsommar

Försöker att komma på vad ja gjort varje år på midsommar, försök o tänka tillbaka de är fan inte lätt! :) Men ja minns förra året sjukt väl för det var under tiden jag och linnsan bodde i Spanien.

Tagen ur vår gammla blogg, 2008-06-21:

vilken jävla midsommar

Hejho! hur var allas midsommar nu då? ni undrar väl säkert hur våran var. hehe. Jorå vi åkte ju till Magaluf åt potatis, köttbullar o brunsås =) sen träffade vi på ett gäng stockholmare, o då menar jag verkligen stockholmare. Alla riktiga backslick, skjortor o hela fadderullan ni vet.. Vi åkte med 16 killar till deras hur uppe i bergen. O vilket jävla hus det var :O såg ut som ett slott med världens utsikt, pool, hiss o allting. Vi var i paradiset (a) o blev bjudna på massa drinkar. Vi var där i typ nån timma sen åkte vi ner till maggan igen o träffade björn o alla, festade lite med dom. Körde tequila race, vilket absolut inte var så bra för min del! för där försvann mitt minne, o jag minns typ ingenting från igår :). Vi festade lite där iallfall, sen åkte vi tillbaka till stockholmarna, jag deckade i en säng, sen väckte linn mig så tog vi taxi hem, yeah right! vilken jävla midsommar,v i bojjkottar den nästa år har vi bestämt! hihi noooot

Idag är jag dyng bakis, orkar ingenting. fett varmt ute! nej, nu ska vi dra o käka :):)



haha, skulle precis lägga upp en bild på bratsen! men det är nått fel på bloggen. men fan va rolig förra midsommar var :) men nu ska den spenderas hemma i Sverige traditionellt med lite halv dåligt väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0