O-ROLIGT

Japp fredag morgon o snart dags o bege sig till jobbet, inte roligt i den här värmen ska ja säga er! men efter söndag är ja ledig i 4 dagar :) typ som semester? för mig iaf..

Ja har njutit av mina 3 lediga dagar, i solen! o äntligen fått liiiite färg :) vart på landet med jossan, vart i krokek med tjejerna, vart i ensjön med Alle och verkligen bara relaxat sönder! Igår blev det middag på bomull med mina puddingar, med en halvtimmes väntan :) var riktigt trevligt, gott och dyrt! :) sen blev det trädgårn, men var smokat! så vi begav oss för en fika istället! oh älskar o vara med er :) blir glad av det...

visst låter olidligt inte som man lider ellre hur? liksom o-lidligt, icke lidligt? och o-roligt något som inte är roligt, har ja rätt? va va va????










kolla snyggingarna som skjuttsade hem mig då ;) uhlalala

Sen skulle jag även vilja meddela alla mina utländska läsare från Thailand, Brasilien, Danmark, Ryssland, Moldavien och alla länder att skaffa sig en tolk :D

Kommentarer
Postat av: Aneleigh

I really like your blog! i am your biggest fan! :D ;)

2009-06-26 @ 16:32:37
Postat av: Anonym

ching chong pongilong!!!

2009-06-26 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0