BEAUTIFUL DAY

OHHH vilken skön sovmorgon, den satt fint! men nu är jag vaken o äter frulle, ska snart bege mig till skolan :) GLAD GUBBE PÅ DET? egentligen inte, men ska försöka bli mer positiv hade jag tänkt!

Snart är det ju helg, händer i helgen? Jag ska på melodifestivalen på lördag :) hihi. PLUS jobb såklart, det går aldrig att undgå! men vad händer annars då folket??


jag vill bara sola o bli bruuun nu, (inte solarie då) det har jag gjort två ggr denna vecka o blev röd som en kräfta! fick ligga med isbitar mot ansiktet i säkert tvp timmar:P då kan ni nog förstå hur vit jag är! det är sjuuuukt.

Kommentarer
Postat av: tirees

haha! så röd var du ju inte! :D

2009-03-04 @ 17:10:21
URL: http://tirees.blogg.se/
Postat av: tirees

Du ska se mig. Jag solade igår med, ser ut som en jävla tomat i ansiktet! Men bortsett från ett rött ansikte är allt bra! Hur är det själv? :)

2009-03-04 @ 18:35:52
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0