dags o sova?

jag är rätt trött, men ändå inte.. kommer väl inte komna somna som inatt eftersom jag sovit hela dan! tagit 6 huvudvärkstabletter med, varför hjälper det inte? helt sjukt. Sen har jag hostat upp en sån där äcklig klump som linn jämt fick förr! usch.

Snart ska jag ta körkort, 6 dagar kvar.. kommer det gå? är jag tillräckligt förberedd?  måste klara det här nu! förstå skönt, pappa skulle bli överlycklig när han kommer hem :)

Krokek imorgon iaf, först ta ut pengar till körkortet, sen ut dit :) sen träffa....

Ne nu ska jag nog sova, eller åtminstone försöka! allt blir så ointressant nu mot slutet känner jag.


det sitter där som en klump, och känns så jävla falskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0