DET ÄR FREDAG

.. och vi ska parta har du öppnare så kan kalaset starta! :D

du är grym soffe! :)

Nee nu ska jag städa lite, sen möta sophie o äta lite på pizzan, vi orkade till slut inte laga mat! så kan det va ibland.. men ska nog lyckas proppa i mig en sallad istälelt för pizza idag, aa det ska jag fan! :) ÅT ju faktiskt thai förut idag med, mums!! världens bästa magnus som bjöd! även på lite annat :D

NEE, dags o fixa nu. det ser ut som ett tredje världskrig här (ne nu överdrev ja) kanske bättre o ta städningen imorgon? FÖR DÅ LÄR DET JU BEHÖVAS..


amme får äran att vara dagens partybild!

Kommentarer
Postat av: Matilda - aupair i Kalifornien.

Svar: Roligt att du gillar min blogg! Kul att du ska iväg som au-pair också! Och i Kalifornien dessutom, du kommer älska det här!!

Det var inte så mycket att tänka på innan man åkte tycker jag inte, de mesta hjälpte organisationen en med. Huvudsaken är väl att man har sitt visum. Men har du pratat mycket med familjen? Det finns i kategorin au-pair info lite frågor som kan vara sköna att ha avklarade innan man ses.

Sen när man väl är iväg så får man räkna med bra och dåliga dagar, men jag är säker på att du kommer trivas! :)

2009-03-13 @ 17:04:48
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0