...

oj vilken helg! fest i fredags bakis i lördags? så kan det ha vart.. Men kul hade vi iaf :) ändå in på morgonen.. Dan efter var inte lika rolig, jag och amme svullade hela dan, såg på lotta på bråkmakargatan, svulla, såg melodifesvialen, svulla sen låg vi o pratade i timmar, skön lördag! sen mitt i natten kommern en full martin och lägger sig i sängen? hej skulle han säga! haha men han försvann rätt så fort igen. :)

Nu ska jag plugga! är ledig ons & torsdag, det gillar vi! visst?









bilderna talar nog för sig själva! orkar inte ladda upp mer, men kul hade vi! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

fyfan jag ser ut som ett riktigt fetto på första bilden på mig, kan du ta bort den? annars blir jag arg-

2009-03-15 @ 20:52:02
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0