good night

aldrig mer att jag åker till busfrabriken... det var jätte jobbigt alltså :P gud så hon sprang runt o jag fick inte en lugn sekund, haha.. Så nu är jag helt slut! sett på den rätte för rosing, desperate o nu andra avenyn, (som hackar stup ikvart o jag bli skit irriterad på de!) men snart e de klart.. haha. Ska då spela lite spel på mobilen, sen sova : ) börjar inte förns kvart över 12 imorgon, sköön sovmorgon för min del.

Sen imorgon blir det träning sen ut till krokek, måste hämta ut mina linser innan det är för sent! papps åker ju till thailnad imorgon o kommer inte hem förns om en månad, i'm gonna missu! får hoppas han shoppar massa till mig bara.


bli lika brun som vi var sist ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

NATTAA SLÄPPER FEST I PAPPSENS UNGSKARLSLYA!! ;d HEHEHHE

2009-03-04 @ 00:27:14
URL: http://alexandra-eriksson.blogspot.com
Postat av: frida

hehe vad söt du är gumman! haha herregud, snygg? hade jag jobbat kvar kan jag säga att det första jag hade köpt för lönen hade varit ett träningskort kan jag säga..

jo det är ju verkligen så med skolan.. man får pengar för att träffa vänner, man får lediga dagar, lov etc. jag saknar skolan! :) speciellt studenten. du kommer ha så jävla roligt!

jaa, jag hoppas också att jag hittar något snart.. behöver ju verkligen ett jobb.

njaa, det är väl inte direkt något speciellt jobb jag söker.. söker det mesta, för utom telefonförsäljning då :P inte riktigt min grej det där. om jag inte får något jobb snart får jag väl börja plugga eller något.

ja, det hoppas jag med tjejen! du får hade så bra du med :)

puss!!

2009-03-04 @ 09:35:59
URL: http://fridaholmberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0