HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAA

Det händer ju bara inte, hahaha. kan knappt sluta skratta åt mig själv :D Jag hade tagit bussen från krokek, kom in till stan och skulle ta spårvagnen hem, när spårvagen stannar och jag ska gå av då händer det.. JAG HALKAR PÅ ETT BANANSKAL! vem fan slänger ett bananskal precis utanför spårvagnsdörren??? jag landade rakt på svanskotan o det gjorde svint ont, men fan så jag garvade inom mig, det gjorde även de där tjejgänget som gick av samtidigt, (fast högt) samt tanten började små skratta lite, men hon frågade iallfall hur det gick med mig!! gud vad pinsamt..

så nu vet ni att det faktiskt kan hända på riktigt, SÅ AKTA ER FÖR BANANSKAL!!


Kommentarer
Postat av: tirees

hahahaha! så jävla kul det måste sett ut!

2009-03-05 @ 16:34:53
URL: http://tirees.blogg.se/
Postat av: Maria

haha :)

2009-03-05 @ 16:38:48
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0