hej o hå

trött,trött tröööött! vilken dag! eller vadå vilken dag? den har inte vart ansträngande för 5 öre, men allt känns så jävla depp just nu. Skolan, körkortet o allt, det liksom bara hänger i luften. Har iallfall kört massa bil idag, o det gick super! om jag ännu en gång inte vart nära på o köra i fel fil, haha hur lyckas man! sparat ihop 2000 till usa med, nått o hurra för? inte direkt! men det går framåt med sprandet.

Undrar föresten hur mycket pengar jag har på kontot? har ju faktiskt fått lön, men kostade ju lite o leva i flen också! annars ska jag nog gå o shoppa lite nån dag :) nu dags o duscha sen sova, nationella imorgon.snaark
20 skoldagar kvar för min o linns del! hur fan ska man hinna allt??

tråkig blogg va??

Kommentarer
Postat av: Madelene

Va mycke du har sparat! Jag har inte sparat en endaste krona :D haha kanske dags att börja..

2009-03-31 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0