HELLOOOO

så var det lördag och jag ska snart åka till jobbet! Gårdagen spenderades hemma hos börderna kvarfortd :) med jimmy, mackan, mankan, anton, sebbe, jompa & såklart fellan :) tror jag fick med hela skaran där va? Jimmy & sebbe körde för fullt ös där hemma för dem hade planerat utgång, vi andra var nog bara allmänta mys människor igår. Men sen vid 11 nån gång åkte dem till stan, fellan o alla andra åkte hem o jag stannade kvar o såg en skräckis med jompa :) fast den va inte så skräckis, inte när man frågade sig igenom hela filmen (: hihi, sen fick jag skjutts hem o slockande som en stock i min skööna sköna säng!

Men som sagt nu jobb, sen se melodifesivalen ikväll :) hoppas det är bra live!

jag tycker jätte mycket om felicia :) du är bäst .. <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2009-03-07 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0