I LALA LIKE

oj vilken knasig dag, jag är allmänt trött verkligen..
Får se om jag o amme skulle träna ikväll, ihopeso. Jaha vad händer annars då? två veckor kvar, en är det körkort!! dags o börja plugga kanskeee?? ska nog göra de ikväll. dessutom så ha jag bara 822 kr kvar denna månad, rätt så segt. vad hände med göteborg? haha. men har fått mycket shoppat iaf :)


dessa läckra thigts köpte jag igår o en tunika :) så nu är presentkortet slut där..

UPD: amme ringde just precis nu faktiskt, blir träning ikväll samt övernattning :D

Kommentarer
Postat av: sanna

ja man känner jämt så :( , om håret bara kunde hållas fint av sig själv :)

2009-03-09 @ 21:13:10
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0