jag lääängtar o längtar

längtar tills papp kommer hem med mina converse, det är läckert :). nån annan sak som är sjukt skönt o snyggt o gå i när det inte är blaskigt ute är tygskor i alla möjliga färger :) det kommer verkligen alltid till nytta..

Jahopp så var det en ny vecka straxt då.. o jag ska ännu en gång ge mig på ett mer hälsosamt liv, så här får det inte vara.. ska ju snart ta studenten o då vill man helt ha bort lite fläsk på bena :) hihi. längtar tills studentmössan kommer, massa verkar ha fått den :D ohh så bli kuligt.

NEJ dags o äta det sista onyttiga då, lite godis :) hihi


lite kul när jag läste thereses blogg o såg den här mixen, såg nästan exakt ut så i fredags, men hade lägre pumps plus en fransväska :) hihi.

Kommentarer
Postat av: ssara

aha gör du? fan trodde att du hade gått om ett år :O men aha va nice då :D aa de lär ju va värsta upplevelsen :) haha emma svensson! :P



aa fy fan jag med, spyr på skolan just nu, även fast vi inte ens har mycket plugg eller något ;/



ååååå snyggaste nitväskan vill verkligen ha den, har tänkt köpa den men aldrig kommit så långt xD har du den? :D

2009-03-01 @ 20:53:47
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: sofia

nee jag har inte fått någon matchning,

jag bor i lidköping

2009-03-01 @ 22:22:08
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: A.

Haha, Råssla, Utters same jävla Krokek:)

Jo känner igen dig nu, hah.



Jo jag åker med Cultural och allt funkar på jättebra.

Dock så får man inte reda på allt genom CC. Enligt CC behöver man bara ett internationellt körkort, men här, i Maryland så måste man enligt staten ha Marylandkörkort... Så det skiljer sig ganska mycket.. Och aupairskolan är skit. Ska du åka så ta med dig jävla massa mat för maten på skolan där är bajs. Jag skojar inte! + att du får sova med främlingar i 4 dagar.. ;d Men det är värt. :) och så har jag världens bästa LCC(local cordinator typ kontaktperson). Man har ju hört sjuka saker om LCCer som inte hjälper en om det skulle uppstå ett problem, men då har man alltid nån annan att vända sig till.

ÅK!

2009-03-02 @ 04:18:21
URL: http://annabeck.blogg.se/
Postat av: Frida

ja, det kan jag absolut göra! :) ja, det hoppas jag också.. skulle vara helt underbart om jag fick ett nytt och bättre jobb, dessvärre lär det väl ta lika lång tid till innan jag får jobb igen. typiskt att när man väl hittar något så blir det bara skit utav det.

hehe jaa, det var jättemysigt huset.. :) hehe jo, vi firade ju fem år i februari, så vi har ju varit tillsammans ett bra tag. förhoppningsvis blir det lika många år til :)

jag förstår att du är skoltrött gumman men nu är det inte långt kvar.. och ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt skolan lite! man träffade alla varje dag och man hade saker och ting att göra.. nu sitter jag bara på arslet här hemma och städar, lagar mat, och tvättar.

studenten snart då?!! hur känns det? :D GUD vad jag saknar min studenten.. roligaste veckan i mitt liv. lova att du tar vara på den för man saknar den som tusan kan jag säga.

jodå det är bra med mig.. är väl lite deppig pga det här med jobbet och det men annars är det faktiskt okej. kommer ju få lite pengar från arbetsförmedlingen iaf så jag kommer ju inte vara helt pank.

detsamma gumman!

PUSS!!

2009-03-02 @ 11:22:12
URL: http://fridaholmberg.bloggspace.se
Postat av: sofie

jag ska till sun agustine, hotellet heter beach club. Är det samma? puss

2009-03-02 @ 15:22:55
URL: http://sofieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0