pluggeliplugga

Satt förut o tänkte på att jag skulle vilja ta en restresa till Egypten för det är riktigt billigt o åka dit nu :) sa det till Amme för ungefär några veckor sen också, men hon sa: åk inte dit, alla som reser dit bli sjuka! NONSENS! tänkte jag..
Men nu mitt i mitt pluggande (turistnäring) läste jag precis att cirka 60% av alla turister som reser till Egpyten blir magsjuka eller sjuk av något annat slag.

BRUDEN HADE ALLTSÅ RÄTT! det trodde jag inte.. o min största frobi är magsjuka. jag ska inte åka till egypten!



nej dags o forsätta pilla i min läxhög som just nu är 50 meter hög!!

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag har varit i Egypten, och du blir endast sjuk om du tar is i drinkar osv.. Och inte vaccinerar dig :) Ingen som vi åkte med blev sjuk.. och vi var 9 st.. Vi drack inte drinkar med is i, och vi var noggranna med att ha med oss handsprit, jävla myt det där att alla blir sjuka :)

2009-03-15 @ 20:11:37
Postat av: Jessica

Jag har varit i egypten o blev inte sjuk ;D ingen i familjen. bara man tar en spruta innan man åker så är de ju lugnt ! <3

2009-03-16 @ 15:41:08
Postat av: Amme

Hahah ofta jag hade rätt, visste inte att de fanns statistik på de :O Haha, skön man e!

2009-03-19 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0