summer, im in love

färdig tränat dåå! skönt vare o cykla av sig lite :) sen satt jag och amme o små pratade lite i en park om allt mellan himmel o jord, mest studenten :) oh det börjar närma sig!! imorgon blir det iaf en lektion på morgonen sen kanske lite stan, sen ska ja ut till krokek o ha film kväll med jompa :) lördag är det jobb sen melodifesivalen ska bli kul o se ;D

Men nu ska jag plugga teori för tusonde gången (har inte gjort de än) men nu ska jag banne mig sätta igång!

bjuder på lite bilder på mina härliga tjejer eftersom att dem uppskattar min blogg såmycket <3


Felicia min evigt trogna läsare och Jessi den härligaste människan som finns

dem bästa ever! haha ni är så bäääst så

och den här för att jag saknar sommarn o grabbarna!

oh såklart den här! ska bli så härligt med sommar :) och att spendera de första två månaderna i sverige med alla vänner sen dra vidare till varmare breddgrader i USA (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0