to your arms of love

blir nog att kolla lite på stan idag om man hittar nått :) men jag måste ju spara pengar om jag ska ha råd till göteborg, dit jag åker med soffe och alla isåfall :) hihi kan ju vara trevligt liksom! Har inte blivit allt för mycket shopping den här månaden, bara en jeansjacka, skinnjacka, två tunikor, två par skor och en väska :) oj det lät visst mer när man skrev ner :P men det är inte mycket.. ska kika lite idag igen :) men hittat inget på stan här hemma!!


en stor puss till mina älsklingar iallfall :)


Kommentarer
Postat av: MMaalinnnn

Göteborg med deras klass såfall? Den 21? :D

2009-03-05 @ 21:34:10
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0