USA

i'm home in kolmården now! ingenting funkar här bli galeeen! först ska jag se tv då funkar inte dosan, bara o höja o sänka inget annat sen ska jag ringa o då är inte telfonen laddad, sen ska jag sätta på datorn o då lägger den bara av? vad är det här!! äntligen fått igång den är skitsaken iaf, tur de! den lever jag på just nu, haha och min cola burk såklart!

Ska nog försöka plugga lite teori ikväll med, måste komma igång nu alltså :) annars är det väl rätt lungt på min front ikväll, pappa har åkt till thailand nu han sitter antagligen på flyget just nu.. han fyller ju år idag också! grattis farsgubben. Så jag är själv i krokek med bror, och förblir det i en månad o lite till.. :) jobbigt o städa kan jag tycka! haha

ANNARS DÅ malin min handledare från au-pair skolan ringde förut idag hon sa att min ansökan var lysande, men jag hade visst missat ett papper :D haha så typiskt mig alltså, men ska skicka in det så fort som möjligt, inte konstigt att jag glömde det när det var 10000 pappaer o svara på, men så fort hon fick det skulle hon börja matcha mig med en familj :D ohh i'm happy!!!


Kommentarer
Postat av: malin

oh vad kul :D

2009-03-05 @ 00:22:21
URL: http://malingrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0