yeah

ojojoj dåligt bloggat häääär! inte riktigt haft tid när jag hållt i kalas o jobbat hela helgen :)
fredagen var det ju utgång som sagt, hade riktigt roligt! mådde inte lika roligt dan efter dock..men roligt hade jag ändå dan efter! gick på stan med sofia, solade höll i kalas sen mös vi :D det var riktigt trevligt, lite shopping blev det i helgen med! men tycker fasen inte det finns nått snyggt i buktikerna nu? bara jag som kanske inte hittar vad jag vill ha.. kom hem med en väska o tunika iaf! tjuhuu!

längtar inte till skolan imorgon, söndagsångest så det sjuunger om det.. men bara en vecka kvar sen är det helg, tacka gud för det!


ge mig sommar o sol, trodde det var vår igår! gick runt i min lilla skinnjacka o frös arslet av mig..

Kommentarer
Postat av: A.

Jahaaa, då vet jag vem du är? Gick Råssla? Right?

Jo men klart du ska åka;p Tänk dig om du får en matchning med en familj i Miami. Inget problem med det va? 30 grader året runt, nära till havet o allt som finns där. Sjukt nice.

2009-03-01 @ 18:53:35
URL: http://annabeck.blogg.se/
Postat av: ssara

men ÅH va nice det lät då :O vart ska du åka i så fall dÅ? jag vill med, men vill gå ut skolan först. juste måste inte du ta studenten ett år senare då? :P



håller med, usch, hata söndagsångest :/

2009-03-01 @ 18:58:21
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0