Congratz then!

jaha vad gör man när man fyllt 19 år och har feber? Tror det är min första födelsedag som jag är sjuk+att det är dåligt väder. Men vad gör det? året 19 kan man ju ändå hoppa över..

Trots mitt sjuka jag har jag tagit mig en dusch o fixat mig lite (konstatera lite) mer orkade jag inte! mamma ska bjuda mig på thaibuffe nu, sen blir det nog en snabb fika på stan, sen ut till släkten i krokek där det bjuds på smörgåstårta.. Denna födelsedag blir nog helt okej ändå, trots att jag rent ut sagt mår skit. Ni vill inte ens veta hur hög feber jag har.. (borde inte gå ut egentligen) men tänkr ju inte sitta inne på min födelsedag! aldrig

så ja, grattis då nathalie :)



orka att jag fortfarande är röd i nyllet sen all sol i helgen??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis :)

2009-05-05 @ 14:42:35
URL: http://emeliesophia.blogg.se/
Postat av: karin

Grattis :D

2009-05-05 @ 18:14:24
URL: http://kajjan.devote.sete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0