du trodde fel.

usch vilken trött och jobbig dag! Måste plugga till religionsprovet, varför ärligt talat varför börjar jag alltid plugga dan innan? därför det alltid går skit för mig på alla prov! men som sagt med bara 8 skoldagar kvar orkar jag inte bry mig! prov varje dag den här veckan.. nästa vecka med! sen alla inlämningsuppgifter sen är jag klar! och taggad för en rejäl student vecka! Fasen vad det ska bli kul! men först är det röjj som fan i helgen med mitt gäng på studenkryssningen! :)) lär bli roligt!

Annars då? annars ingenting skulle jag säga.. Trött hela tiden! sover hela tiden, blir inte piggare för det! Vill bara gå i ide i 3 veckor nu.. har så sjukt mycket o tänka på (inte bara skolan) 1000 andra saker också. det tar kål på mitt huvud!

Vilket som längtar jag till sommaren. lite små saker planerade iaf :)) sen USA next! jag längar, jag gör verkligen det!


Vet ni hur mycket jag älskar min kusin? den här sommaren kommer bli oförglömlig! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Miss you!

2009-05-11 @ 21:09:55
Postat av: moa

love uuuu

2009-05-11 @ 22:56:14
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!



Har inte sålt den, har en kompis som vill prova den än så länge. Den kostade 500kr och är oanvänd med alla lappar kvar så 500 vill jag ha eller högsta bud:P



Lycka till med provet=)

2009-05-12 @ 09:15:53
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0