HEJ HEJ PLUGG O TRÅK NATTA

Jag börjar fan undra hur svårt det ska vara att skriva om en jävla kändis? Det kommer aldrig upp någon bakgrundsfakta utan bara allt jävla skvaller om "tuttar", "hon har gått upp i vikt" , " hon dejtar den o den nu" va fan är det här!!!

Har så jävla mycket jag behöver få gjort de här dagarna nu, hur ska det gå till :S???? DAGS O LÄSA UT EN BOK O SKRIVA ANALYS SNART!! först ska jag bara skriva klart om Carolina Gynning, som det inte står ett piss om!

Men jag ska ge mig fan på det här o bli klar med det mest ikväll! sen är det myskväll resten av kvällen som blir över, grilla, hårinpackning, aniktsmask, nagelmålning o allt jag kan göra för att pyssla om mig själv! sånt tycker jag om :)


HEJDÅ! NU SKA JAG PLUGGA!!!


tacka gud för colan o godiset ja köpte förut, min räddare i nöden denna kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0