HOST

sen i torsdags har jag bott hemma hos soffe :) har vart riktigt mys. Men det är alltid skönt o komma hem. men jag är sjuk :( aj min hals, bergis halsfluss så imorgon blir det att åka till doktorn! blev lite firad idag med, fyller ju på tisdag (vilket jag inte bryr mig om) o fylla 19 känns överskattat. Fått min efterlängtade kamera iaf (tacktacktack) Sen pengar av mormor o morfar :) plus lite marängsvisch o mumma ihop med det...

O ikväll blir det tacos min favvo mat, jag är nöjd :)  o just ju tjejer, vi sa ju laserdom på fredag, sorry men jag jobbar 17-21
:( tror inte riktigt det går då.. O HELVETE MED JOBB O SKOLA!!! får se, är jag sjuk blir dt ju inget jobb, o ingen skola för den delen heller. spola fram tiden nu tack.

hejdå! nu blev jag lite arg..



Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha. eller hur :D

2009-05-03 @ 17:41:43
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0