I know you love me

vilken natt! känns inte som jag sovit ett skvatt, usch..

vaknade nu klockan halv 9 med, varför kan jag aldrig få sova länge för? Väntar på att Moa min ska ringa så vi väl ska dra oss till skärblacka där minneskonserten är och sofia o alla brudar väntar :) kan nog bli trevligt.

imorgon är det jobb som gäller igen, 11-20 tjuhu!


Bara för att alla borde få ha en bästa vän som jag! :) och det är förargligt att hon flyttar ifrån mig snart :( vad ska jag göra utan min älskade Pamme! ingen är som du <3

Kommentarer
Postat av: Amme

ååh min bästa vän, va du är söt! Även om jag flyttar så kommer du alltid att vara så nära som nån kan komma (: In my heart baby! Älskar dig<3

2009-05-20 @ 08:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0