i lala like..

GOSH! jag tror jag har den värsta bakisdagen i mitt liv idag! klockan är 6 och jag har inte kunnat äta nått på hela dan utan bara legat som en död potatis i soffan! snart kommer min efterlängtade kebabtallrik iaf... tacka gud för att det finns folk som kan köpa det åt en, en sån här dag! men gårdagen var rolig..:) efter ungefär 10 redbullvodka kan det väl inte var något annat? idag ska jag iaf plugga hela kvällen, (skulle vart hela dan) sen imorgon jobba 11-21 ! tjuhu

Några bilder togs igår iaf, typ 6?? haha






sådär, nu ska jag gå o dö! o tänka på..

Kommentarer
Postat av: alle

fan vilka snygga bilder ;) hehehe

2009-05-23 @ 18:08:45
URL: http://alexandra-eriksson.blogspot.com
Postat av: Amme

Ulala, sötnosar då ;)<3

2009-05-23 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0