Lycklig :)

idag är jag glad och lite sur :) Fick ett till prov gjort idag, bara två kvar o 6 inlämningsuppgifter! nu kör vi, 2 skoldagar kvar!!! Denna dag spenderades med moa, skulle plugga men istället fikade vi på stan, åt mat och shoppad! :)  Sen nu när jag kommit hem skulle jag plugga igen! har jag gjort de? svar nej.. Istället har jag beundrat min underbart vackra studentklänning som jag fick hem idag, den är så fin så det är sjukt, jag kommer att vara "finast" :D

Sen har jag sett alla gossipgirl avsnitt nu! det är läskigt bra, vilket bra slut blev sååå tårögd! men nu ska jag dränka mig i läxor, uggly betty & desperate housewifes!


den är finare i verkligheten! och mer vit :D

Kommentarer
Postat av: malin

oh :D du kommer helt klart vara finast ;)

2009-05-26 @ 22:35:08
URL: http://malingrundstrom.blogg.se/
Postat av: SOFIA

du kommer vara FINAST OCH VACKRAST min skatt :)

2009-05-26 @ 23:00:43
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0