Na Na Na Na Hey Hey Hey, GOODBYE!

jag är gaaalet trött och sliten!

Har så sjukt mycket  o plugga så min hjärna döör snart! fattar inte hur jag ska hinna allt?! Men nu är det bara o kämpa! 4 skoldagar kvar.. Blir nästan lite pirrig i magen när jag verkligne fattar att det bara är 4 dagar kvar, helt sjuk! sen då??? Längtar som fasen till längre fram nu, livet måste börja ta fart nu!!

Ikväll är det personalmöte/fest, ska gå dit med anna o tjejerna :) blir nog trevligt.. sen blir det hem o plugga igen! har verkligen inte tid med något annat nu! så jag säger hej då för mig för nu ska ja vara osocial en vecka till!
Bjuder på en bild på mig och alle med, ofixade innan kryssningen! tjuhu


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid samma min med munnen.. kan du ingen annnan poose?

2009-05-19 @ 19:38:38
Postat av: Anonym

hahaha. vilken gullig kommentar du fått natahlie. :) du är alltid lika snygg när du gör den där munnen de var nog de den fega fan mena :D

2009-05-20 @ 11:15:04
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0