NO BODY SAID IT WAS EASY!!

fååååååååår panik! sitter o försöker plugga lite annat för o komma bort från provet vi har imorgon. Linn ringde nyss (pratade i 45 min) tog upp lite av min pluggtid, bra linn (Y) men vi fattar ju verkligen inte provet vi ska ha imorgon :S

Linn åt korv när hon pratade med mig, blev fruktansvärt sugen på de, så grillade på mig några själv  lade brödet över rosten, som pricken över i:et skit gott! Blev fanta till med, hade velat ha cola, ibland är livet bra surt..

även hunnit ringa 4 olika ulla magnusson under tiden, hur svårt ska det vara o få tag på en lärare! nej nu ska jag göra klart en turismuppgift till innan jag börjar plugga till provet, måste ligga i nu förhelvete!



vill ha helg nu, bortsett från jobb!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: thanks :D

oh nu blev jag sugen på cola ju...

2009-05-06 @ 23:23:50
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0