oh noooooooooo

nej, nu är jag trött på o vara sjuk! får en "sjuk" ångest också! jag har bara 12 skoldagar kvar men 1548 uppgifter o prova kvar att göra, hur fan hinner man det??? jag sitter här o gör ingenting, absolut ingenting! varför? jag måste men gör det bara inte.. Jag är liksom typ död eller nått, åtminstone ihuvudet, ska försöka få nått gjort idag! om inte hjärnan säger nej, vilket den konstigt nog gör väldigt ofta..

Mår bättre nu iaf, febern är väck o halsondet med! bara den bedrövliga hostan o rinnande näsan kvar! plus all träningsverk imagen efter hostan, känns som jag tränat magen konstant i en vecka ungefär :O

Nej, dags o ta tag i nått, är ju ändå ensam hela dan kan vara lite lättare då. Men först en liiiten powernap!

Pöss bloggen!!


till helgen kan det dyka upp lite nya bilder (älska min nya kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0