Tjejen som inte har någon talan

Jag går snart och dränker mig i alla böcker..

5 prov och 8 inlämningsuppgifer kvar.. det börjar sjunka iaf! 6 skoldagar kvar!!! vem längtar inte, inte ens en vecka :) på med mössan och bli stuup!

Förstår inte en sak, när jag sökte till donken var ja i desperat behov av jobb verkligen, är folk fortfarande de? tycker alla börja jobba på vårt jobb :) länge leve mat?? PS. man bli tjock av att jobb på donken.Ds

nej dags o ta tag i pluggandet! det skriker på mig där nere, men jag... jag vill bara sitta här, se på tv eller sova :) nathalie 6 dagar kvar! tänk så, sen är skiten öööööööööööööööööver!

sommar. ge mig sommar! bästa sommar!!


den här tjejer betyder allt :) utan dig hade inget vart som nu! en hel somamar du & jag, kan nog inte bli mycket bättre :)) bästa kusin!

Kommentarer
Postat av: Moa

Börjar nästan gråta när ja läser! SÅÅÅ glad jag blir! du är min bästa vän nu och föralltid!! bästa natta!!!!

2009-05-13 @ 17:52:33
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0