YEAH! kryssningsjävel :D

TAGGA TILL STUDENTVECKAN!!
det blev en lyckad kryssning trots allt! jag kunde inte dricka eller äta på lördagen, så det sög ju rätt hårt! dan efter när alla var dyng bakis (och jag mådde bra) körde jag som fan! o det blev ju alldeles perfekt! tiden gick fort men det var sjukt kul! kom hem 23.00 igår men då var inte festandet över! drog till simon daniel o dom o festade vidare ;)
o kryssningen var bara ett litet smakprov tills studentveckan, då blir det värre! vill jag lova :))

Idag var jag för "sjuk" för att gå till skolan med.. men hallå? är man trött o sliten så är man!

Nu måste jag plugg,har lite o ta igen! 5 skoldagar kvar.. det närmar sig!!

bilder kommer nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0