älskade madelene


När hon ringer blir jag alltid lika chokad, men överlycklig :)
att prata med henne gör så att jag inte ger upp hoppet utan fortsätter kämpa,
hon är helt underbar den här tjejen, känns som hon sitter bredvid mig när vi pratar men
egentligen är på andra sida jorden. Att höra allt kul som händer i hennes liv,
och prata med hennes små värdbarn, dom var verkligen utgulliga i telefonen :D
och hennes engelska, om ja inte kände henne skulle ja fan tro hon var amerikansk :D
hjärtat ja längtar efter dig, o vänta bara till den dagen ja kommer :)
love u



Kommentarer
Postat av: Madelene

älskade du :)<3

Ska ringa och chocka någon mer gång ;) Nu när jag vet hur man ringer haha :D



LOVE YOU, även fast jag ser ut som en liten fjolla på bilden du la upp :D <3

2009-11-11 @ 20:50:50
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0