hur jag än vänder och vrider på det, blir det fel.

ohh, fan vad trött jag är på dessa sömnlösa nätter, att ligga i sängen i timmar utan somna gör så att jag får panik vilket resulterar i att jag sover bort hela dagarna, sjukt ovärt! gör det ju inte heller bättre genom att jag ska börja jobba natt. jag blir frustrerad, kan inte gud bara kolla ner på mig o göra så jag somnar nån gång?

imorgon ska jag iaf upp tidigt, oavsett vilken tid jag somnar inatt, måste vända på dygnet, måste! är det bara jag som aldrig har något att blogga om, som bara bloggar för bloggandets skullm för att skriva av mig någon patetisk text som ingen ändå inte bryr sig om, jag har alldels flr mycket fritid! just nu iallfall, helvetet börjar om 4 dagar.. ta mig härifrpån tack!



se mig som då, inte som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0