i have to go

jag är arg, irriterad & ledsen över att inget någonsin blir som jag tänkt mig ingenting.
Jag står kvar som exakt samma människa, på exakt samma stället som jag gjorde då,
med exakt samma skit problem som förut, och inget blev som jag tänkt mig,
ingenting har förändrats, inte ett jävla dugg..



varför blir det alltid såhär, varför sker det ingen liten ändring?
antagligen måste jag själv ta tag i problemet för ingen kan göra det åt mig.
Men orken finns inte där, för det är så jävla mycket annat i vägen som gör att jag inte orkar,
jag orkar helt enkelt inte ta tag i mitt livet
.


you are my sweetest downfall,
i loved you first, i loved you first,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0