i know you wan't me, you know.. nothing!

vilken dag fylld av fart & fläckt..

vart på stan från kl 12 till klockan 6 på kvällen! gått på stan med alle, med fellan & jessi sen bara jessi, plus lite fika mys där emellan! hittade äntligen en vinterjacka, sååå behövligt (egentligen inte, har 3 st men dom duger ej) sen har jag kört iväg mammas bil oh gud vet vad jag har gjort..

Vart på sexparty :Doh fan så kul det var, intressant & lärorikt faktiskt! haha lite små fniss var det dock från min sida, men o sitta med alles mamma & hennes vänner var lite smått pinsamt, men släppte sen när jag insåg att ingen annan skämdes :d fick prova massa grejer, klämma & känna, haha (tjejer sexparty står högst på listan här näst) även lite saker slang ner i beställningen ;) men ni vill inte se alles beställningslist ;D hoho

ne men fan så kul, trevligt & mysigt det var! imorgon är det utgång, isabel 18 år! är fan trött på o festa så blir lungt för min del! godnatt folket.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi sexparty är så jäkla roligt alltså ! :P ska du jobba ngt i helgen ? puss

2009-11-06 @ 10:48:36
URL: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0