i wan't your body, need you body.

jaa gårdagen blev ju inte riktigt som planerad, men inget ta upp  här, jobbade iallfall inte igår, och ska inte göra det idag heller, det är synd när det blir såhär.

Är jättre trött, fast jag även inatt sovit 11 timmar, vaknade upp med ögon svullna som goldbollar, förstår inte varför? eller joo lite, men att lite tårar kan göra så mycket? haha serut som ett riktigt "hejkomohjälpmig"

Nu ska jag iallfall en sväng på stan, leta lite julklappar ,ja älskaer o handla massa julklappar så ställer jag dom i en stor hög på golvet i rummet så kollar jag på dom o känner mig riktigt snäll, i jul ska ja slå rekord o köpa mest! :)



tack för att ni alla ställer upp, jag är bara riktigt förvirrad just nu.

Kommentarer
Postat av: Madelene

jag vill veta <3

jag vill också kunna finnas där för dig, och ställa upp för dig!! :( <3<3 testar ringa imorgon (idag...)

2009-11-19 @ 05:19:03
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0