i't only make my stronger

jag är sjukt trött, efter en helg som nog inte direkt var
lika rolig som alla andras :)jobbade 05.30-15.00 hela helgen.
Men i december när lönen kommer får jag väl tänka att det var värt det.

Helgen som kommer är jag iallfall ledig :)
blir utgång med jessi, biomys med jessi & fellan. ja kommer bli en riktigt jessi, fellan & natti helg!
 men det är alltid uppskattat så pass o-ofta som vi ses nu för tiden :)

Jag är trött hela tiden med, allmänt trött, trött som i trött sova, och trött som i trött på allt :)
 ikväll ska jag ut till krokek, mamma ska på glöggfest, ska tvinga lillebror o äta pizza! hör ni?
ska man verkligen behöva tvinga i någon pizza? han är allvarligt störd.

JUST JA! påtal om jul, i helgen är det första advent, vilket innebär julmys här hemma, pynta balkongen dricka glögg, och möjligtvis göra julskinka (ja min familj är lite överdriven vad gäller jul) men jag älskar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0