sjukt, Sjukt, SJUKT

what a weekend!

helgen gick fort, utgången i fredags var mer än farlig, men satan så rolig! lördagen däremot, njaa! abba konsert, inte riktigt min grej jag kan känna, men jäkla drag :)

gårdagen var helt annat än okej! jag & moa ihop, då gåre inte bli mycket annat än helt stört! vakna till 4 imorse, har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt jävla liv, sen att vakna upp i morse men parkringsböter var inte riktigt lika roligt, men kunde inte göra mycket annat än o skratta åt det!

nu ska ja straxt åka & jobba, stänger! vilket jag gör resten av månaden med, men pengar, hej! :)


jag & min bästa vän i ett nötskal :D MUUA




Kommentarer
Postat av: Moaa

Ae fy fan what i love youu!!

2009-11-09 @ 15:33:01
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: emma

den är ifrån MQ, men det var ett tag sen så vettitusan om den finns kvar. :)

2009-11-09 @ 20:04:05
URL: http://eemmalaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0