-.-.-.-.-

är rastlös men finns ingenting att göra och sova är inget alternativ när jag inte är trött, funderar en massa istället, ni vet sånt där natt tänkande som ofta ploppsr upp, är nog troligtvis inte den enda människan på denna jord som får till det med tänkandet på nätterna. Tänker tillbaka för 5 månader sen när jag var en glad & lycklig person, som visste precis vad jag ville och hade för planer.. dom spräcktes, lika snabbt som en ballong när man sticker en nål i den. Nu vet jag verken ut eller in. Tänker du tillbaka för 5 månader sen, minns du mig då? eller har du bara vänt ryggen till och inte brytt dig.

Det är sjukt hur besatt jag är, kollar den där jävla sidan varje dag, läser om det, tänker på det.. tänker på det varje dag, varje natt, nästan varje minut, hur bra jag mådde, hur jävla bra jag mådde.

jag vill vara fri, radera dig från mitt minne, ta bort din msn, ditt nummer, men varje gång jag sätter fingret på radera, tar jag bor det igen. något i huvudet säger att det är bra att ha det kvar, ifall att.. ifall att vad nathalie??

IFALL ATT!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0