don't ever forget what i told ya

Jaha, då var akrylnaglarna färdiga då, o ja känner mig mer handikappad än vanligt! kan knappt skriva på tangentbordet, knäppa byxorna, laga mat, röka ja, handikappad var det rätta ordet! men det är grymt snyggt & fräscht :)

vi tog en sväng förbi maxi med för lite mat, vi hänger fan jämt där jag & moa. och nu har jag suttit i 2 timmar med mitt kollage, börjar lära mig nått progamerinsgrej med.. det är bra.

btw, höstbilderna blev helt totalt fuckade :D vi ger det ett nytt försök imorgon igen, nu desperate, sen andra avve sen slockna i sängen! så skönt.


Kommentarer
Postat av: sofie wahlström

heej =) läste att du gjort naglar! Ja gjorde också akryl i sommras och ja råder dig att inte ta bort dom själv hur lockande det än blir i slutet =P Mina naglar är helt förstörda efter att ja slet bort dom själv =P kan inte spara ut en halv cm innan den går av igen =( Allt bra annars? Kram sofie

2009-10-28 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0