HERREGUD, FY FAN

vad jag har haft det skit skönt as bra :)

vet inte riktigt hur jag ska sumera semestern, men underbar iallfaall, med skinande sol & cirka 37 grader heeela veckan, ska absolut inte klaga, kunde inte haft det bättre.

Men desvärre är jag sjukligt trött, har inte sovit något i natt, sen är jag ledsen för att jag redan flagnar bort all färg! aå bjuder på alla en miljoner tusen bilder en annan dag, men lite försmak kan ni väl få :')

sen godnatt



det tog mig ungefär en kvart att ladda upp denna bild, jag ger upp! hej

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag vill ha ett Lååååångt inlägg, eller mejl om resan!! :)

Saknar dig <3

2009-10-08 @ 04:03:49
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0