ihhh :')

Vilken dag, mammsen var sjuk så jag fick leka vuxen, åka & storhandla själv, tanka bilen, laga mat och jaa, kanske är sånt jag borde göra naturligt? haha vuxenpoäng till mig iallfall :)

BÄSTA med den här dagen var iallfall när MADDE ringde, satan så chokad jag blev, kom tillochmed en liten tår :D pratade jätte länge, och det sjuka var att det kändes precis som hon var hemma, ville bara ta bilen på dirren och åka till henne, men så lätt var det inte! men så härligt & höra hennes röst, och att hon har det bra. Fy satan som jag saknar henne, men snart kommer jag kanske med till andra sidan jorden & gör henne sällskap :)

Nu ska jag iallfall klura lite på en sak! ringa ett viktigt samtal imorgon, nu ska jag här med styra upp lite saker! passar perfekt när jag är ledig med.


jag älskar & saknar dig så förbaskat mycket ska du veta!


Kommentarer
Postat av: Madelene

<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-19 @ 23:47:46
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0