LITE MER BILDER

Orkar inte ta bilderna dagvis, insåg nu hur jobbigt det skulle bli! men här är några av resterande dagarna, verkligen inte alla, långt ifrån! men jag ger upp nu, ska gå till sofia :) min saknade plutt!

ÄNNU EN GÅNG, SE & NJUT!



Resturang besök, inget ovaanligt va?

1000 gratis drinkar varje dag, betalade för en drink där nere själv :)

han skulle göra en frisyr på alle med tandpetare

Reslutatet, ALLE SKÄMDES :D

och jag var arg & ledsen för jag verkligen brände sönder mig en dag!!

äta mat? nehejejejejejeje

pizza, ja hatar tjockapizzor, som man fick överallt!

Alle glad & lycklig över shoppandet!

jag var mest sugen på en cheese, hittade donken sista dagen!

kolla, är jag inte sööööt

typ ramlar åt sidan?

rastlösdag på hotellet, vi gjorde volter, eller jag iallfall :D

Alle hoppade bara i sängen

sista dagarna, SKYHÖGA VÅGOR!!!

fint :)

gubbe ville ta kort!

ja flööög i vågorna :D

HÄÄRLIGT

bränna sig lite, på läpparna :O

äta palm är gott :)

jävla jobbig idiot, som jag sista kvällen tog ett snack med!

Selma, gladast :)

POSA POSA POSA!

glad & lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Fina bilder tjejen :D !!

2009-10-08 @ 21:36:26
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0