Okej jag erkänner..

lite rastlös kanske jag börjar bli..


HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10ST?
där fick ni något att klura på ;)

TAGIT SMÄRTSTILLANDE?
hm panodil?

BRUTIT ETT BEN?
aldrig brutit ett ben i hela mitt liv.

HAFT SEX I EN SOFFA?
kan vara möjligt

BITIT NÅGON I TÅN?
tån? hatar fötter!

GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?
var nog många år seen

SUPIT TILLS DU DÄCKAT?
varje helg!

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
:') vem har inte

ÄTIT PAPPER?
det tror jag inte är min aptit

KYSST EN 25-ÅRING?
haha larvigt det låter.. men ja

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
sexfrågor är intressant, men hemligt

KÖRT KLÄDPOKER?
OM jag har.

TATUERAT DIG?
jajjämensan

PIERCAT DIG?
absolut

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
låter väl onödigt? men ja

PUSSAT EN GRODA?
äckligt, men aa när jag var liten!

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
tror ni de?

HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE?
...

HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE?
...

SVIKIT EN VÄN?
kan vara möjligt

TESTAT XTC?
absolut inte!

HASHAT?
verkligen inte!

TAGIT SÖMNMEDEL?
nej

VARIT PÅ SOC?
nej

VARIT OTROGEN?
verkligen inte, det är bara idioti!

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?
fina flickor slåss inte

SPYTT PÅ NÅGON?
nej, men på något.

VARIT MED BARN?
nee

CYKLAT I MOTVIND?
ett x antal ggr

HAFT TANDSTÄLLNING?
ja :D

HAFT TREKANT?
nej

HITTAT EN KATT?
ja, men fick inte behålla den!

HJÄLPT EN GRANNE?
låna ut saker är väl till hjälp? så ja

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vet i vems soffa och med vem du juffsa med. HÖHÖHÖ

2009-10-22 @ 18:37:36
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Lina

snor listan från dig gumman

2009-11-10 @ 21:32:38
URL: http://linagraanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0